Ledigt jobb från Franchisefinder

Your gelato, custom made to your tastes

Skapat 2002 av två barndomsvänner, sedan dess har de visat upp sina läckra finesser runt om i världen med deras högkvalitativa gelato som är gjord enligt traditionella italienska metoder. De två grundarnas passion är uppenbar i deras grundvärderingar, krävande kvalitetsstandard, njutning och smak, även det estetiska kring gelato och butiksdekoration. Idag har Amorino imponerande 185 butiker i 17 länder. Amorino har inte bara gelato utan också ett brett utbud av elegant presenterade produkter av högsta kvalitet, Gelato produkter produceras på deras fabrik i Orly, strax utanför Paris och skickas till varje butik i hela nätverket. Alla andra torra och frysta produkter skickas också från vårt centrallager i Orly. I Frankrike finns f.n 75 glasscaféer och målet är ca 120. Area Developer Potentialen i Sverige bedöms till 10-20 butiker. Det finns också möjlighet att etablera kiosker såväl tillfälliga som permanenta. För rätt person/företag kan möjlighet finnas till rättigheter för hela Skandinavien. Kandidat profil

  • Har erfarenhet inom franchise - helst inom F&B
  • Bor i Sverige och pratar svenska
  • Bevisad förmåga att förhandla med hyresvärden
  • Har de nödvändiga lokala nätverket (banker, mäklare osv)
  • Har en god uppfattning om marknadens och dess förutsättningarHög effektivitet
  • Respekt för Amorinos koncept  
Kontrakt
  • Kontrakt tid: 10 år
  • Områdesexlusivitet
  • Inga royalties
  • 1 % i marknadsavgift
  • Integrering
  • Studiebesök på Amorino i Frankrike
  • Introduktion och vidareutbildning
  • Överföring av know-how
  • Global, nationell och regional franchiseråd
  • Dedikerad “trainer & network animator per store”Fortlöpande support

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

Glada medarbetare  lockar fler

Glada medarbetare lockar fler

När konkurrensen om talangerna hårdnar blir det viktigt för företag att vara tydliga med sitt varumärke. Nu satsar allt fler företag på employer branding.

Mejlmisstagen vi stör oss på

Mejlmisstagen vi stör oss på

Här är sju vanliga misstag som kan leda till missförstånd, eller reta gallfeber på kunder och kollegor.

Har du en förmåga att älta saker? Här är 6 tips som hjälper dig sluta

Har du en förmåga att älta saker? Här är 6 tips som hjälper dig sluta

Du gjorde ett litet misstag här om dagen och har fortfarande inte kunnat släppa det. Du oroar dig för om du kommer göra tillräckligt bra ifrån dig nästkomma