Öppna en Kasai Kitchin eller konvertera en befintlig enhet?

Efter flera år av framgångar med våra stora Kasai-enheter i Sverige har vi nu tagit fram Kitchin-konceptet. Kitchin, som betyder litet kök på japanska, är en mindre version av våra större restauranger. Detta koncept är designat för att gästerna ska känna igen den uppskattade maten, drycken och atmosfären från Kasai, men allt presenteras i ett enklare och mer lättillgängligt format. Vår ambition är att ta den unika atmosfären och känslan från Tokyos livliga bakgator direkt till svenska städer, och göra den tillgänglig för alla. Kitchin är den perfekta platsen för en lunch, en after work, en middag, eller för att bara njuta av några välsmakande drinkar på kvällen. Vi strävar efter att skapa en miljö där varje besök blir en minnesvärd upplevelse, oavsett tid på dygnet. Vi erbjuder ett nyckelfärdigt koncept med centralt framtagna verktyg och stödfunktioner för allt ifrån recept och inköp till etablering och interiör. Detta innebär att du som franchisetagare kan fokusera helt på att leverera mat och service av högsta kvalitet. Vårt huvudkontor står alltid redo att erbjuda den service och hjälp du behöver för att din restaurang ska bli en framgång. Ett lysande exempel på framgången med vårt Kitchin-koncept är den restaurang som öppnades i Eskilstuna förra året. Den har blivit en jättesuccé, vilket visar på den stora potential som finns för Kasai Kitchin i svenska städer. Det är ett tydligt bevis på att när franchisetagaren är engagerad och delaktig i den dagliga driften, med ett öga för service och detaljer, kan resultatet bli över förväntan. Kvaliteten på maten, drycken och servicen håller alltid en hög standard, vilket våra gäster uppskattar och förväntar sig. Är du intresserad av att öppna en Kasai Kitchin eller kanske konvertera en redan befintlig enhet till detta spännande koncept? Fyll då i formuläret så kontaktar vi dig inom kort.

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

Glada medarbetare  lockar fler

Glada medarbetare lockar fler

När konkurrensen om talangerna hårdnar blir det viktigt för företag att vara tydliga med sitt varumärke. Nu satsar allt fler företag på employer branding.

Mejlmisstagen vi stör oss på

Mejlmisstagen vi stör oss på

Här är sju vanliga misstag som kan leda till missförstånd, eller reta gallfeber på kunder och kollegor.

Har du en förmåga att älta saker? Här är 6 tips som hjälper dig sluta

Har du en förmåga att älta saker? Här är 6 tips som hjälper dig sluta

Du gjorde ett litet misstag här om dagen och har fortfarande inte kunnat släppa det. Du oroar dig för om du kommer göra tillräckligt bra ifrån dig nästkomma