Laura Ashley söker partner i Sverige för grossist-, e-handel-, design service och butiksmöjligheter. Stor möjlighet för rätt person eller företag!

  • Starkt varumärke med anor
  • Genomtänkt kvalitets koncept
  • Solid varumärkesplattform
  • Fördelaktiga kalkyler och villkor
  • Tre segment – Home, Fashion, Interiör
Vår vision är att bygga varumärket genom butiksverksamhet, grossistförsäljning och e-handel i alla de tre nordiska länderna. Vi letar nu efter en partner i Sverige som kan hantera alla delar och med ett huvudansvar för Sverige. Vi letar även efter singelfranchisetagare som vill driva en egen butik endast. Laura Ashley är ett genomtänkt koncept med en solid varumärkesplattform och har en klar positionering på marknaden. Laura Ashley har butiker över hela världen med 170 egna samt 260 franchisedrivna i 26 länder. Global omsättning på 3,5 miljarder kronor börsnotering på London Exchange sedan 1985 skapar ett tryggt sammanhang. Vi söker en svensk partner som ser fördelen med ett solitt koncept med goda möjligheter till goda resultat! Det finns tre huvudsegment att arbeta med; Home, Fashion och Interiör. Butikerna byggs alltid upp efter Lara Ashleys väl fungerande mall för att på bästa sätt visa hela produktsegment. Stora lager är ej nödvändiga eftersom vi levererar löpande. Vi erbjuder våra partners några av de bästa kalkylerna på marknaden, vilket skapar mycket goda möjligheter med höga bruttovinster. Är du intresserad av att veta mer? Tveka inte att fylla i en intresseanmälan så kontaktar vi dig!

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

Glada medarbetare  lockar fler

Glada medarbetare lockar fler

När konkurrensen om talangerna hårdnar blir det viktigt för företag att vara tydliga med sitt varumärke. Nu satsar allt fler företag på employer branding.

Mejlmisstagen vi stör oss på

Mejlmisstagen vi stör oss på

Här är sju vanliga misstag som kan leda till missförstånd, eller reta gallfeber på kunder och kollegor.

Har du en förmåga att älta saker? Här är 6 tips som hjälper dig sluta

Har du en förmåga att älta saker? Här är 6 tips som hjälper dig sluta

Du gjorde ett litet misstag här om dagen och har fortfarande inte kunnat släppa det. Du oroar dig för om du kommer göra tillräckligt bra ifrån dig nästkomma