Finalit Stonecare söker masterfranchisetagare till Sverige. Europe’s Nr.1 for Stone and Ceramic care

Namn på system: Finalit Stonecare Ursprungsland: Österrike Typ av verksamhet: Rengöring, skydd och skötsel av naturliga och konstgjorda stenar samt keramik/porslin. Beskrivning: Franchisetagaren ska erbjuda Finalittjänsterna tillsammans med den egna produktlinjen till såväl privatpersoner och företagskunder. Finalit har kontinuerliga utbildningar för att stödja franchisetagaren i alla frågor och problem. 35 års erfarenhet inom tjänstesektorn med högkvalitativa produkter. De globala referenserna är beviset på service och produktkvalitet. Klienter:

  • Privatpersoner
  • Företag
  • Myndigheter
  • Facility Management
  • Trädgårdsarkitekter
  • Hotell och banker
  • Plattsättare
  • Arkitekter
Typ av licens tillgänglig: Masterfranchiselicens med områdes exklusivitet Företag sedan: 1997 Franchise sedan: 2017   Masterprofil: Start-Up entreprenör, säljorienterad, med möjlighet att byta karriär, manuellt skicklig, god ekonomisk bakgrund, allmän erfarenhet av affärsverksamhet, ledarerfarenhet. Tjänster från huvudkontoret: Kontinuerlig utbildning, lätt att lära och genomföra, marknadsföring, stöd från huvudkontoret i Baden nära Wien, kontinuerlig produktutveckling, rabatter på alla Finalit produkter, stöd via WhatsApp, Mail, SMS, nyhetsbrev, Business Coaching, videoklipp, hemsida, hjälp med referensprojekt. Masterfranchisetagaren: Lokal etablering, pilotbutik, utveckling av ett lokalt nätverk av franchisetagare

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

Glada medarbetare  lockar fler

Glada medarbetare lockar fler

När konkurrensen om talangerna hårdnar blir det viktigt för företag att vara tydliga med sitt varumärke. Nu satsar allt fler företag på employer branding.

Mejlmisstagen vi stör oss på

Mejlmisstagen vi stör oss på

Här är sju vanliga misstag som kan leda till missförstånd, eller reta gallfeber på kunder och kollegor.

Har du en förmåga att älta saker? Här är 6 tips som hjälper dig sluta

Har du en förmåga att älta saker? Här är 6 tips som hjälper dig sluta

Du gjorde ett litet misstag här om dagen och har fortfarande inte kunnat släppa det. Du oroar dig för om du kommer göra tillräckligt bra ifrån dig nästkomma