Orderadministratör till Bring Express i Västberga

Om tjänsten
I rollen som Orderadministratör kommer du tillsammans med dina kollegor i en grupp på 7 personer, arbeta med ordermottagning och trafikledning av ca 60 enheter i Stockholm (lastbil, skåpbil, MC och cyklar). Du kommer att ta emot beställningar per telefon och mail. Du kommer även hantera orderinformation och fakturafrågor, samt administrera återkoppling till kunder, medarbetare och chaufförer.
Gruppen arbetar mellan 07:00-18:00 med ett individanpassat schema. Under upplärning kommer du arbeta mellan 08:00-17:00.

I din roll som Orderadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Orderläggning
- Administration i och med fakturafrågor och återrapportering
- Supportera säljarna

Om dig
Vi söker dig med ett brinnande intresse för att kontinuerligt ge bästa service till både kunder och medarbetare. Du är positiv och trivs med att arbeta i grupp. Vidare är du noggrann och drivs av eget ansvar
Arbetstempot är från tid till annan mycket hög och för att passa in i rollen bör vara stresståligt samt ha kunskap och erfarenhet av att arbeta med flertalet parallella processer.

Viktigt för tjänsten är:
- Erfarenhet av servicerelaterade arbeten
- Datorvana
- Lokalkännedom

Du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska.

Märk väl att du inte får ha några pälsdjur då det finns kollegor med allergi!

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Bring
Bring är en del av Posten Norge-koncernen, den fjärde största post- och logistikaktören i Norden. Med omkring 17 000 medarbetare är Posten och Brings vision att göra vardagen enklare och världen mindre. Bring ska förenkla och öka värdet för handel och kommunikation för människor och verksamheter i Norden.

Om anställningen
Tjänsten som Orderadministratör är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Uppdragsperiod är 6 månader med chans till förlängning, placering är i Stockholm. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Peder Andersson via [email protected]
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: via tel: 08 - 100 500.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Orderadministratör, Orderhantering, Order, Administration, Kundservice

 

Fakta om företaget