Är du kundtjänstmedarbetare eller orderadministratör?

Om verksamheten Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Arbetsbeskrivning Vi söker nu Kundtjänstmedarbetare och Orderadministratörer för både kortare och längre konsultuppdrag i Stockholmsområdet.

Som kundtjänstmedarbetare  kommer dina arbetsuppgifter innefatta att arbeta med inkommande samtal från kunder, frågor om den specifika tjänsten eller om produkten. Du kommer även jobba mycket administrativt.För att du ska passa till tjänsten som kundtjänstmedarbetare tror vi att du alltid sätter kunden i första hand och gillar problemlösning!

Som orderadministratör arbetar du med olika delar av orderflödet.Du kan ta emot order från kund, lägga order mot leverantörer eller administrera och planera andra delar av orderflödet. Arbetsuppgifterna beror helt på företaget och behovet.  För att du ska trivas i tjänsten tror vi att du har ett systemintresse, är serviceminded och effektiv.

Vem är du? Vi tror att du har erfarenhet av liknande tjänster sen tidigare och att du brinner för service. Som person är du noggrann, engagerad och prestigelös.

Du erbjuds Du kommer att erbjudas en utvecklande roll inom dessa områden. Uppdragen kan variera i längd och sysselsättningsgrad beroende på våra kunders behov. Du kommer att vara anställd i Jureks uthyrningsverksamhet och vara stationerad ute hos någon av våra kunder. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta kandidatansvarig Cecilia Wijkman på [email protected]

Välkommen med din ansökan redan idag på www.jurek.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail.

Sista ansökningsdag Intervjuer sker löpande.

Fakta om företaget