Output Coordinator / Output Management / Administrativ koordinator

Har du erfarenhet av att arbeta med digital transformation inom dokumenthantering och söker efter en koordinerande och administrativ roll? Ikano Bank söker nu efter en Output koordinator!

Om företaget

Ikano Bank erbjuder säljstödjande finansiering till återförsäljare och leverantörer inom detaljhandeln, samt attraktiva lån och sparprodukter till privatpersoner. Ikano Bank är en del av Ikano gruppen och finns representerade i Sverige, Danmark, Norge, Finland, Storbritannien, Polen, Tyskland och Österrike. Ikano Banks huvudkontor ligger i Hyllie. På Ikano Banks kontor i Hyllie erbjuds du en attraktiv arbetsplats med bra pendlingsmöjligheter. För mer information besök gärna företaget på www.ikanogroup.com

Arbetsuppgifter

I rollen som Output Coordinator arbetar du med att kartlägga alla Ikano Banks templates för den svenska marknaden. Det är framförallt ett administrativt arbete där du dokumenterar kartläggningen på engelska. Du koordinerar mellan de olika avdelningarna och har även andra arbetsuppgifter kopplat till supplier-linjen och alla printtjänster, därför är det en fördel om du har erfarenhet av att arbeta med output management med tryckerier.

Formella krav

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av output management
• Erfarenhet av projektledning eller koordinerande roll (meriterande)
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
• Goda kunskaper i ett av de skandinaviska språken, i tal och skrift

För att passa in i denna roll är du en person som tycker om administrativt och koordinerande arbete. Du är noggrann i ditt arbete och lägger stor vikt vid att följa mål och kvalitetsstandarder. Du har förmåga att uttrycka dig i skrift och har ett informativt och tydligt språk. Du är en person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter och kan själv strukturera ditt arbete för att driva dessa framåt. Du har även intresse av att samarbeta med andra och har lätt för att anpassa dig till andra personers åsikter. Du är även en person som ser möjligheter i förändringar och kan anpassa dig och ändra förhållningssätt när det behövs.

Övrig information

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 6 månader. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos Ikano Bank. Det finns goda möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda.

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Hyllie, Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Output management, Output Coordinator, administration, Ikano Bank, Hyllie, Strålfors, Digital transformation, Malmö,

Fakta om företaget