Administratör till internationellt bolag i centrala Stockholm

  • Ansvarstagande konsultuppdrag hos internationellt bolag
  • Placering i Stockholm innerstad

Om vår klient

För vår kunds räkning söker vi just nu en administratör för ett kortare projekt med start i slutet på augusti/början på september. Kontoret ligger i centrala Stockholm med fräscha lokaler. Tjänsten är ett konsultuppdrag som avser att starta efter sommaren och pågå i 6-8 veckor framåt, då du som administratör stöttar upp vid ett större projekt.

Arbetsbeskrivning

I din roll som administratör kommer du att vara en avgörande nyckelspelare gällande ett stort projekt som företaget ställs inför efter sommaren. För att projektet ska löpa på så smidigt som möjligt är ditt arbete A och O vilket ställer krav på din strukturerade förmåga.

  • Hantera en elektronisk flytt av närmre 400 certifikatdokument
  • Ansvara för pappersarbete och sortering
  • Ladda ned och samla information om försäljningsstatistik

Vem söer vi?

  • Erfarenhet av administration sedan tidigare
  • Har goda kunskaper i Office-paketet, med fokus på Excel
  • Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska då kommunikationen med kollegor och kunder sker på båda språken
Det anses meriterande om du har arbetat i SAP men detta är inget krav. Har du tidigare erfarenhet av fakturahantering är även detta positivt. Som person är du strukturerad och har ett vasst öga för detaljer! Sökord: Administratör, administration, ordermottagning, orderhanterare

Övrigt

Uppdraget är initialt temporärt vilket innebär att du kommer att vara anställd av Michael Page, men arbeta på plats hos kund. Som konsult hos Michael Page erbjuds du en dedikerad konsultchef, pensionsavsättning, ersättning för röda dagar samt livförsäkring, samtidigt som ett väl utfört arbete gör dig aktuell för uppkommande permanenta och temporära rekryteringar.