Drivna studenter som vill jobba med kundtjänst sökes!

Har du en passion för att ge bästa möjliga kundservice och ständigt överträffa kundens förväntningar? Är du en resultatdriven person som älskar högt tempo och kundkontakt? Är du student och vill jobba 1-2 gånger i veckan? Tveka inte att söka!

Information om uppdraget:

Vår kund har sitt huvudkontor beläget i Helsingborg där alla avdelningar finns under samma tak. Du kommer arbeta som kundtjänstmedarbetare på kundtjänstavdelningen tillsammans med ca 60 andra engagerade och drivna kollegor. Vår kund är den ledande aktören inom sitt område online & det är ett företag som hela tiden växer och expanderar. Som anställd på företaget har du alla möjligheter till utveckling och ta del av företagets framgångsresa.

Detta söker vi:

Som kundtjänstmedarbetare är du mycket lösningsorienterad och motiveras av att ge kunderna bästa möjliga service i form av svar på frågor och lösningar på problem. Kundnöjdhet prioriteras högst och du har en förmåga att vända missnöjda kunder till nöjda med hjälp av din personlighet och kunskap.
Du bör även vara mycket flexibel då ingen dag är den andra lik. Du kommer ständigt få hantera olika typer av människor med olika typer av problem. Då kommunikation med kunderna sker via telefon och mail ser vi att du är bekväm med ett stillasittande arbete och har god telefonvana. Vidare ser vi att du är stresstålig, driven och brinner för företagets tillväxt.
Arbetsuppgifterna omfattar bland annat:
- Reklamationsärenden
- Leveransfrågor
- Guide på hemsida
- Merförsäljning
Du har goda kunskaper i både tal och skrift och har lätt för att prata med alla möjliga slags människor. Vi ser att du har tidigare erfarenhet av service och kundtjänst över telefon. Grundläggande IT-förståelse och datorvana är ett krav.

Fakta om företaget