Administratör till Läkemedelsföretag

Om tjänsten
Som Administratör kommer du att arbeta med stöttning av företagets budgetprocess samt implementering av ett nytt datasystem för projektinformation. Tjänsten är på deltid med en sysselsättningsgrad på cirka 60% och arbetstiden är förlagd på vardagar mellan kl. 8.00-17.00. Du kommer att vara placerad i Uppsala.

I din roll som Administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- överföring av information till och från olika system
- administrativa uppgifter kopplade till budgetprocessen
- kvalitetssäkring

Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag med start i slutet på augusti och beräknas pågå i 3 månader

Om dig
Vi söker dig som har goda datorkunskaper och är van att arbeta med Excell. Vidare ser vi att du är noggrann, pålitlig, strukturerad och serviceminded. Om du har någon form av ekonomisk bakgrund är det meriterande men inget krav.

Viktigt för tjänsten är:
- Goda datorkunskaper
- Resultatorientering
- Ekonomiskt kunnande

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

 

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Christoffer Nielsen via Adecco 010 – 173 73 00 alt. [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör till läkemedelsföretag, Administration, Uppsala, Ekonomi

Fakta om företaget