Supportkoordinator till Transtema Network Services!

Är du en person som trivs med mycket kundkontakt? Söker du samtidigt efter en roll där du får arbeta under stort eget ansvar i en social miljö? Då har vi tjänsten för dig! Som kundsupport hos Transtema Network Services får du möjlighet att arbeta med driften av en av våra viktigaste samhällsfunktioner - vår telekommunikation! Läs mer om tjänsten nedan och ansök idag!

INFORMATION OM UPPDRAGET

Academic Work söker för Transtema Network Services räkning en medarbetare inom kundsupport för omgående start. Uppdraget sträcker sig på minst 6 månader fram i tiden med mycket goda chanser till förlängning. Arbetet är förlagt i olika pass mellan 06:00 - 18:00, i fräscha lokaler i Jonsered dit du tar dig enkelt med tåg, buss eller bil.

Du erbjuds


* En roll där du får arbeta under stort eget ansvar
* Trivsam arbetsmiljö och fräscha lokaler
* En möjlighet till långsiktig anställning


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER

Som kundsupport kommer du ansvara för att ta emot och hantera förfrågningar via telefon och mail. Du kommer att arbeta i ett team, där ni tillsammans tar ansvar och ger kunden support och service på ett professionellt sätt. Förfrågningarna kan komma från såväl interna som externa parter, antingen från fälttekniker, kunder eller slutkunder.

Du kommer till exempel att:
* Supporta och agera som fältteknikernas förlängda arm i vårt ärendehanteringssystem. När teknikerna är ute på fält kontaktar de kundsupporten för att få administrativ hjälp.
* Förmedla och tolka information som efterfrågas av kunder, som sedan loggas i varje specifikt ärende.
* Boka om installationer och förmedla information om vad som ska göras till våra slutkunder.
* Hantera inkommande mail och bygga olika sorters arbetsordrar på begäran.
* Rapportera avvikelser och delta i förbättringsarbete

VI SÖKER DIG SOM


* Har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt
* Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska för att kunna hantera dialog med kunder/tekniker


Det är meriterande om du:
* Har erfarenhet av telekombranschen eller om du tidigare arbetat specifikt med telefonen som verktyg.

Som person är du:


* Självgående
* Ansvarstagande
* Problemlösande


Tjänsten passar dig som är kommunikativ, uåtriktad och har en god känsla för service. Du har snabb inlärningsförmåga, ett moget förhållningssätt och agerar professionellt både gentemot kunder och kollegor.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: 6 månader
* Placering: Jonsered, Göteborg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Transtemas önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.


Annonsid: 15030712