Driven administratör till kul och varierad tjänst!


Du sociala, noggranna och strukturerade administratör – vi söker dig till en spännande tjänst till vår kund i Malmö. Vill du ha en koordinerande roll, där du har mycket kontakt med andra människor, och samtidigt stenkoll på det administrativa kring ekonomi och löner? Då kan detta vara din drömtjänst, fortsätt läs för mer info!

Dina arbetsuppgifter
Som administratör hos vår kund har du en mycket viktig och bred roll. Du är personen med koll och agerar som stöttning till övrig personal och VD.

Exempel på arbetsuppgifter:
- Lönehantering
- Ekonomiadministration
- Löpande bokföring
- Kontorsansvar, se till att kontoret är trevligt och att allt finns på plats.
- Koordinering och mycket kontakt med kunder, anställda och leverantörer

Din roll är varierad vilket du gillar! Här får du gör allt från att beställa kontorsmaterial till att hantera löner. Du trivs i en social miljö och älskar att komma med förbättringsförslag och lösningar. Du ser helt enkelt till att saker flyter på som de ska och underlättar för övriga funktioner i organisationen.

Om företaget
Vår kund grundades 2010 och är ett av Sveriges snabbast växande företag inom installations- och servicebranschen med idag 700 anställda. De riktar sig främst mot elektronik, fläktteknik, rörteknik och styr- och reglerteknik. Företaget präglas av en öppen kultur och en framåtanda, här vill man lyckas och du kommer att jobba med extremt dedikerade kollegor. Mer information om företaget ges vid intervjutillfället.

Din profil
Vi söker dig som med sin glädje, struktur samt goda samarbetsförmåga kan hjälpa företaget att fortsätta expandera samt leverera produkter i toppkvalité. Här jobbar alla tillsammans för att lyckas!

Skallkrav:
- Gymnasial eller YH-utbildning inom ekonomi
- Flytande svenska i tal och skrift

Meriterande:
- Erfarenhet av ekonomisystem, gärna Visma, Swinx, Symbrio, eller Crona
- Erfarenhet från liknande verksamhet, kundtjänst, service eller motsvarande

Villkor
Startdatum: Omgående
Placeringsort: Malmö
Omfattning: 100%
Tjänsten är ett vikariat i sex månader med goda chanser till fast anställlnig.

Urval sker löpande! Skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen!

Fakta om företaget

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

7 enkla tips för ett perfekt personligt brev

7 enkla tips för ett perfekt personligt brev

Hur ska ett personligt brev se ut? Metrojobb bad karriärexperten Charlotte Hågård, som bland annat skrivit Stick Ut, Ansökningsboken och CV-boken, om...

Expertens 10 tips: Så skriver du ett riktigt säljande cv

Expertens 10 tips: Så skriver du ett riktigt säljande cv

Syftet med ditt CV är att du ska få komma på intervju och berätta mer om dig själv. Så skriv säljande - men ärligt. Så gör du.

Så känner du igen en bra chef – redan på jobbintervjun

Så känner du igen en bra chef – redan på jobbintervjun

Enligt ledarskapsutvecklaren Clara Löfvenhamn kan du lista ut om du kommer att komma överens med chefen – redan innan du börjat på jobbet.