Chefsassistent till internationellt bolag

Är du en erfaren executive assistant och redo för nya utmaningar? Poolia söker en executive assistant till kund i central Stockholm. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående och förväntas pågå initialt under 3 månader. Urval och intervjuer sker löpande – välkommen med din ansökan redan idag!

Om tjänsten

Som executive assistant kommer du att stötta head of operations i hens dagliga arbete och dina huvudsakliga arbetsuppgifter är administrativt stöd och hantering av praktiska arrangemang kring bland annat möten, konferenser och resor. Vidare kommer du att:

• övervaka, svara och delegera inkommande mail och telefonsamtal
• förberedelser inför möten och bistå med framtagning av material
• hantera konfidentiell information på ett professionellt sätt

Vem är du?

Vi söker dig som har gymnasieutbildning och som har flerårig erfarenhet av att arbeta i en likande roll. Du har god kunskap i MS Office och du är flytande i svenska samt engelska i såväl tal som i skrift. Det är meriterande om du har arbetat i en internationell miljö.

Som person är du kommunikativ, relationsbyggande och du har en hög integritet. Du är van vid att ha många kontakter och har förmågan att kommunicera med alla nivåer inom en organisation.

Om verksamheten

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.