Artikeladministratör med erfarenhet av affärssystem till Beijer Byggmaterial

Om du har administrativ erfarenhet, är service minded och letar efter ett nytt och utvecklande heltidsjobb - se hit! Just nu söker vår kund Beijer Byggmaterial en ny kollega till sitt växande team inom artikeladministration till sitt kontor i Häggvik norr om Stockholm. Tjänsten har omgående start och vi räknar med många ansökande. Därav kommer vi tillämpa löpande urval och känner du den här tjänsten beskriver mig till punkt och pricka - ansök nu direkt men glöm inte skriva en bra motivering till varför just du är rätt person för den här rollen.

INFORMATION OM UPPDRAGET

Vi söker för vår kund Beijer Byggmaterials räkning dig med administrativ erfarenhet och erfarenhet av att arbeta i affärssystem som letar efter en ny, utmanande och utvecklande roll norr om Stockholm.

Som artikeladministratör hos Beijer Byggmaterial arbetar du i nya och fräscha lokaler i Häggvik norr om Stockholm. Du kommer ingå i ett växande team som på sikt kommer vara 5-7 personer där du får utrymme för personlig utveckling och dessutom får möjlighet att med din adminstrativa erfarenhet vara med och forma hur teamet arbetar i framtiden.

Notera: Denna tjänst är för dig som har minst två års erfarenhet inom administration och stor systemvana. För dig som tycker denna tjänst verkar intressant men känner att du kanske inte riktigt har erfarenheten vi frågar efter: ta en titt på denna tjänst som är väldigt snarlik men där kraven på erfarenhet är något lägre: länk till juniorare roll.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Som artikeladministratör arbetar du från Beijers kontor i Häggvik och du arbetar brett med bland annat artikeladministration, inhämtning samt inläsning av artikeldata och filer i Beijers affärssystem.

Teamet du arbetar i har som huvudsaklig uppgift att informationen i Beijers affärssystem stämmer överens med verkligheten för att Beijers butiker i sin tur ska kunna ge rätt information och bästa möjliga service till Beijers kunder.

Detta innebär bland annat att:


* upprätta, uppdatera, underhålla och ta bort artiklar i systemet
* agera support för Beijers butikspersonal när de har frågor kring artiklars status i systemen


Eftersom teamet växer kommer det finnas möjlighet att dra nytta av dina tidigare erfarenheter och administrativa styrkor för att forma både hur din roll ser ut och även vara med och påverka teamets arbetsmetoder och rutiner genom egna ansvarsområden och eventuella projekt.

exempel på detta kommer vara att


* delta i (alternativt driva) förbättrings och förändringsprojekt
* delta i integrationsprojekt i en konsoliderande marknad

VI SÖKER DIG SOM

För den här tjänsten kommer vi lägga stor vikt vid att du är rätt person för tjänsten. För att trivas i den här rollen kommer du in med ett driv och engagemang att utvecklas inom denna administrativa roll. Du är även serviceinriktad, noggrann, systematisk och flexibel.

Utöver ovan söker vi dig som:
* minst två års tidigare erfarenhet av administration och arbete i affärssystem


* behärskar svenska mycket väl i tal och skrift
* är serviceinriktad och kan sätta dig in i butikspersonalens situation när de kommer med frågor rörande artikelinformationen i systemen
* är noggrann, systematisk och flexibel


Har du dessutom projektvana från tidigare anställning är detta meriterande för tjänsten.

Övrig information


* Start: omgående
* Omfattning: heltid, 40h/veckan
* Placering: Häggvik
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Beijers önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.


Annonsid: 15032065