Kundservicemedarbetare med administrativt fokus på Medtech i Stockholm

Om bolaget:  

Arthrex har förbättrat kirurgisk teknik och metoder inom ortopedi och traumatologi sedan 1981. Vi står för innovation och kvalitet inom artroskopi, endoskopi, idrottsmedicin och ortopedi. Arthrex är ett oberoende, privatägt företag med huvudkontor i Naples, FL, USA, med för närvarande över 4 000 anställda i 20 dotterbolag över hela världen.   

Arbetsuppgifter:  

Arthrex söker nu en ny medarbetare för ett vikariat initialt på 18 månader till en av de viktigaste funktionerna internt, kundsupport. Du kommer att tillhöra ett team på 4 personer som idag stöttar kunder i ett antal olika frågor.  Du jobbar mot sjukhus och andra vårdinstanser, ditt arbete är otroligt viktigt och du har möjlighet att påverka Är du en prestigelös, service och administrativ expert är detta rätt jobb för dig.  

Arbetsuppgifter som du kommer att sitta med:   

  • Orderhantering  
  • Kundsupport via telefon och mail 
  • Säljstöd via telefon och mail  
  • Fakturering  
  • Hantering av kundreturer/låneutrustning till kund  
  • Hantering av reparationer & reklamationer   
  • Vissa inköp till kontoret 

Vem är du?  

Vi tror att du är en person som brinner för mötet med människor och för service till andra. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder över mail och telefon så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktigt. Du är kommunikativ och mån om samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsoritenterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på, du sätter dig inte och inväntar en lösning utan försöker arbeta framåt.  

Att ha erfarenhet från service samt telefonvana ser vi som självklart, däremot behöver det inte vara en liknande roll som denna. Administrativt arbete och hantering av ordar är meriterande för denna tjänst. Givetvis även erfarenhet från Medtech.  Då du kommunicerar mycket med kontoret i Tyskland är det viktigt att du känner dig trygg med engelska. 

 Erbjudande:  

Arthrex erbjuder ett härligt team med högt engagemang och samarbete. Fina lokaler i Hammarby sjöstad och inte minst en arbetsplats som gör något viktigt för samhället.  Tjänsten är på heltid8–17och med start omgående. Du kommer initialt att få möjlighet att bli anställd av oss på Hero, vi är kollektivanslutna och erbjuder fina förmåner med fokus på välmående och hållbarhet till alla våra anställda.  

För frågor om tjänsten kontakta Alisha Baig på, [email protected]


Fakta om företaget

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

7 enkla tips för ett perfekt personligt brev

7 enkla tips för ett perfekt personligt brev

Hur ska ett personligt brev se ut? Metrojobb bad karriärexperten Charlotte Hågård, som bland annat skrivit Stick Ut, Ansökningsboken och CV-boken, om...

4 exempel: Så ska du inleda ett personligt brev

4 exempel: Så ska du inleda ett personligt brev

Att komma på en bra inledning till sitt personliga brev är svårt. Metrojobb listar 4 alternativ som garanterat fångar läsarens uppmärksamhet.

Expertens 10 tips: Så skriver du ett riktigt säljande cv

Expertens 10 tips: Så skriver du ett riktigt säljande cv

Syftet med ditt CV är att du ska få komma på intervju och berätta mer om dig själv. Så skriv säljande - men ärligt. Så gör du.