Hej Client Service Agent som vill vara med på en häftig resa med Aspia

Upplever du att du är den på din arbetsplats som sprider glädje, energi och bidrar till en hög kundnöjdhet?

Nu söker vi flera servicefokuserade medarbetare som vill utvecklas hos Aspia, Sveriges största företagspartner inom redovisning, rådgivning och lön. En fantastiskt möjlighet för dig att utvecklas inom service och att vara med om en spännande resa när vi växer.

 


Ditt uppdrag


Vi söker nu en Client Service Agent till vårt team i centrala Stockholm. Med önskan om att få vara en arbetsplats som ger service på toppnivå behövs personal med rätt inställning. Här blir du en nyckelperson såväl internt som externt med varierande uppgifter som bland annat:


  • Hantera inkommande ärenden från externa kunder och intern personal som har frågor och/eller behöver hjälp med systemet
  • Ärenden kring bland annat attestflöden, fakturering, användarfrågor etc.
  • Djupdyka i större ärenden inom systemet i samråd med andra kollegor för att lösa ärendet
  • Dagligen samarbeta med kollegor i syfte att hjälpa kund och för utbyte av erfarenhet

 

Vi erbjuder
Förutom schyssta villkor, kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag erbjuds du en arbetsplats som ständigt arbetar för lärande och utveckling i arbetet. Det innebär att du kommer att vara delaktig i förändringsarbete internt, se över rutiner och processer. Det kommer att vara av största vikt att du motiveras av att ta del i utveckling, att vara lyhörd för nya arbetssätt och har viljan att lära andra. 

Vem är du?
I rekryteringen till rollen som Client Service Agent på Aspia kommer vi att värdera dina personliga egenskaper mycket högt. Minst 2-3 års erfarenhet av att arbeta i kundtjänst. I den här rollen söker vi dig som älskar och brinner för service och har ett bemötande som överträffar kundens förväntningar. Du ser möjligheter, är lösningsorienterad, en sann Aspia ambassadör i alla lägen. Teamet tror mycket på idéer och initiativ, de söker en kollega som har liknande synsätt i sitt arbete. 

Praktiskt om tjänsten 
Tjänsten är på heltid och tillträdesdatum är omgående med hänsyn till uppsägningstid. Det här är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition och stora chanser till att du därefter blir överrekryterad till Aspia! Du bör alltså se detta som någonting långsiktigt för att vara kvalificerad för tjänsten.

I den här rekryteringsprocessen samarbetar Aspia med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Julia på telefonnummer 070 759 76 66 eller via mejl [email protected] Selektering av Cv:n och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag.

Sist men inte minst:  Vi ser fram emot just din ansökan!

Sökord: Service, Kundtjänst, Stockholm, Client Service Agent, Kundservice, Support   


Fakta om företaget

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

7 enkla tips för ett perfekt personligt brev

7 enkla tips för ett perfekt personligt brev

Hur ska ett personligt brev se ut? Metrojobb bad karriärexperten Charlotte Hågård, som bland annat skrivit Stick Ut, Ansökningsboken och CV-boken, om...

4 exempel: Så ska du inleda ett personligt brev

4 exempel: Så ska du inleda ett personligt brev

Att komma på en bra inledning till sitt personliga brev är svårt. Metrojobb listar 4 alternativ som garanterat fångar läsarens uppmärksamhet.

Expertens 10 tips: Så skriver du ett riktigt säljande cv

Expertens 10 tips: Så skriver du ett riktigt säljande cv

Syftet med ditt CV är att du ska få komma på intervju och berätta mer om dig själv. Så skriv säljande - men ärligt. Så gör du.