Platsannonsen Customer Success Manager med teknisk förståelse finns inte längre.
Tjänsten kan vara tillsatt eller borttagen. Se liknande jobb nedan.
-
BravuraKundsupport & Service
Sommarjobb / kundsupport / kundservicemedarbetare / kundtjänst
StockholmHar du tidigare erfarenhet av kundtjänst och brinner för att leverera god service? Är du dessutom lyhörd, lösningsfokuserad och trivs i en roll med…31 mar -722 dag kvar -
BravuraKundsupport & Service
Kundsupport / Kundtjänst
StockholmÄr du driven och trivs i en roll med kundkontakt? Vill du få chansen att växa inom ett ungt och expansivt företag inom servicesektorn?…5 jul -995 dag kvar -
BravuraKundsupport & Service
Kundtjänstmedarbetare / Admin / Kundsupport till Flowbird
StockholmHar du arbetat inom service eller annan kundnära roll och är på jakt efter nästa steg i karriären? Vi söker dig som trivs i en supporterande och…22 apr -719 dag kvar -
BravuraKundsupport & Service
Norsktalande Kundsupport / Kundtjänst till Norsk Postkodelotteri
StockholmÄr du nästa person för att ge våra kunder bra service och vinnarkänsla? Är du bra på att inge förtroende, kommunicera och har en vilja att utvecklas…30 aug -939 dag kvar -
BravuraKundsupport & Service
Norsktalande Kundsupport / Kundtjänst / Norska
StockholmÄr du driven och engagemang och söker din nästa utmaning? Är du bra på att inge förtroende, kommunicera och har en vilja att utvecklas som person och…30 aug -939 dag kvar -
BravuraKundsupport & Service
Norsktalande Kundsupport / Kundtjänst till Norsk Postkodelotteri
StockholmÄr du nästa person för att ge våra kunder bra service och vinnarkänsla? Är du bra på att inge förtroende, kommunicera och har en vilja att utvecklas…5 nov -889 dag kvar -
BravuraFörsäljning / Affärsutveckling
Customer Success Manager / CSM till MedHelp Care
StockholmHar du erfarenhet av att arbeta i ett SAAS-företag? Är du därtill en person som motiveras av att det företag du arbetar på ska tillföra ett mervärde…31 mar -722 dag kvar -
BravuraKundsupport & Service
Kundtjänstmedarbetare / Kundsupport till Eways
StockholmTrivs du i ett serviceinriktat arbete med många kontaktytor? Vill du arbeta på ett företag som tänker långsiktigt och ligger i framkant vad gäller ny…10 jan -813 dag kvar -
BravuraFörsäljning / Affärsutveckling
Kundbesökare / Säljare
StockholmÄr du i början av din karriär och söker en självständig roll med många kontaktytor? Har du körkort och ett intresse för sälj? Familjära Alberts…18 feb -762 dag kvar -
StudentConsultingKundsupport & Service
Customer Service sökes omgående till Demant i Sundbyberg!
SundbybergHar du erfarenhet av kundservice och är ute efter en ny utmaning? Söker du efter en tjänst där du får möjlighet att arbeta både med kundtjänst och…26 jun -294 dag kvar
Karriärhjälpen
Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.
Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke
Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.
Glada medarbetare lockar fler
När konkurrensen om talangerna hårdnar blir det viktigt för företag att vara tydliga med sitt varumärke. Nu satsar allt fler företag på employer branding.
Mejlmisstagen vi stör oss på
Här är sju vanliga misstag som kan leda till missförstånd, eller reta gallfeber på kunder och kollegor.
Har du en förmåga att älta saker? Här är 6 tips som hjälper dig sluta
Du gjorde ett litet misstag här om dagen och har fortfarande inte kunnat släppa det. Du oroar dig för om du kommer göra tillräckligt bra ifrån dig nästkomma