Support på deltid till innovativt företag i centrala Uppsala!

Vill du ingå i ett härligt team på ett företag som jobbar med att möjliggöra morgondagens vårdmöten? Lockas du av en tjänst där du får ge bästa kundservice inom teknik och ta nästa kliv i din karriär? Om du svarar ja på dessa frågor och dessutom beskriver dig själv som engagerad och serviceinriktad ska du ansöka till tjänsten som Customer Support på Aurora Innovation.

INFORMATION OM UPPDRAGET

Aurora Innovation utvecklar och erbjuder kommunikationsverktygen Aurora teleQ och Aurora spondi, hyllfärdiga produkter som även kan skräddarsys efter organisationers behov. Produkterna innehåller verktyg som hjälper verksamheter att ha rätt bemanning och tillgänglighet via tjänster som telefoni, chatt, e-post och svarsgrupper. Företaget är stabilt och marknadsledande i Sverige och de har även kunder i Finland, Norge, Holland och Spanien.

Företagskulturen är varm och präglas av värderingar som samarbete, enkelhet och mod. Aurora Innovations huvudkontor är centralt baserat i modern lokal, belägen i Svava-Gallerian i Uppsala. Stämningen är positiv och företaget är i en spännande expansionsfas. Du kommer att jobba ca 2-3 pass i veckan nära trevliga och duktiga kollegor från alla våra avdelningar.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Som Customer Support kommer du ingå i Customer Success-avdelningen som jobbar med det som sker efter att en kund köpt produkter eller tjänster. Din anställning inleds med en gedigen introduktion innan du självständigt börjar jobba inom företagets customer success-avdelning. Du kommer huvudsakligen jobba med applikationssuport och användarstöd till företagets kunder via telefon och mail. I rollen ingår alltifrån enklare användarfrågor till mer komplexa ärenden inom teknik. I tjänsten kan även helg och kvällsjour tillkomma.

VI SÖKER DIG SOM


* Är studerande på eftergymnasial nivå, t.ex. universitet eller högskola på minst 50%
* Har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, gärna inom IT- eller telekombranchen
* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift


Det är meriterande om du:


* Har kunskap om Microsoft Windows, telefoni, nätverk och Linux
* Har kunskap i flera språk än svenska och engelska


Som person är du:


* Ansvarstagande
* Serviceinriktad
* Problemlösande


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid
* Placering: Centrala Uppsala
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Auroras önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.


Annonsid: 15037716

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

7 enkla tips för ett perfekt personligt brev

7 enkla tips för ett perfekt personligt brev

Hur ska ett personligt brev se ut? Metrojobb bad karriärexperten Charlotte Hågård, som bland annat skrivit Stick Ut, Ansökningsboken och CV-boken, om...

4 exempel: Så ska du inleda ett personligt brev

4 exempel: Så ska du inleda ett personligt brev

Att komma på en bra inledning till sitt personliga brev är svårt. Metrojobb listar 4 alternativ som garanterat fångar läsarens uppmärksamhet.

Expertens 10 tips: Så skriver du ett riktigt säljande cv

Expertens 10 tips: Så skriver du ett riktigt säljande cv

Syftet med ditt CV är att du ska få komma på intervju och berätta mer om dig själv. Så skriv säljande - men ärligt. Så gör du.