Service Manager till SEB

Om jobbet
Vi söker en Service Manager som kommer att arbeta heltid och tillhöra vår ambulerande pool på SEB:s olika bankkontor i Skåne. I din roll som Service Manager är du SEB:s ansikte utåt och den som först möter kunden. SEB strävar efter att ge sina kunder en service utöver det vanliga och för att trivas med jobbet måste du gilla människor och brinna för service. Du kommer att ha en ambulerande roll och utgå ifrån kontoren i Malmö, Vellinge och Trelleborg. Arbete på övriga kontor kan förekomma. Tjänsten som Service Manager är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och löper under en period på sex månader med chans till förlängning.

Som Service Manager kommer du att:
- möta och hjälpa kunder att lösa olika bankärenden
- guida och utbilda i olika digitala tjänster
- vid behov slussa kunden vidare till annan kompetens inom SEB

Om dig
Du trivs med att arbeta i högt tempo och i en fartfylld miljö. Du har en personlig mognad och brinner för service, är social och gillar att träffa kunder både spontant och i bokade möten. Du är engagerad, effektiv och kan prioritera när det behövs. Du är kreativ och vågar testa nya lösningar. Det är viktigt att du har ett intresse för ekonomi och är nyfiken på vad som händer i finansbranschen.

Du vill ha ett kvalificerat heltidsarbete i en ambulerande roll och har minst avklarad utbildning på gymnasienivå. Tidigare erfarenhet av att ha arbetat med service och kundkontakt är ett krav.

Viktigt för tjänsten är att:
- du har erfarenhet av service och kundkontakt
- du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB  www.sebgroup.com/career

SEB är övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team och för att företag ska vara hållbara för framtiden. SEB strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där alla känner sig uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder eller varifrån vi kommer.
Tjänsten som Service Manager är ett konsultuppdrag med start omgående.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Liridona Brahimi 0736 84 72 82 eller mail: [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Service Manager, Kundtjänst, Rådgivare, Bank, Finans, SEB, Adecco, Malmö, Vellinge, Lund, Trelleborg

Fakta om företaget

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

7 enkla tips för ett perfekt personligt brev

7 enkla tips för ett perfekt personligt brev

Hur ska ett personligt brev se ut? Metrojobb bad karriärexperten Charlotte Hågård, som bland annat skrivit Stick Ut, Ansökningsboken och CV-boken, om...

4 exempel: Så ska du inleda ett personligt brev

4 exempel: Så ska du inleda ett personligt brev

Att komma på en bra inledning till sitt personliga brev är svårt. Metrojobb listar 4 alternativ som garanterat fångar läsarens uppmärksamhet.

Expertens 10 tips: Så skriver du ett riktigt säljande cv

Expertens 10 tips: Så skriver du ett riktigt säljande cv

Syftet med ditt CV är att du ska få komma på intervju och berätta mer om dig själv. Så skriv säljande - men ärligt. Så gör du.