Svensktalande Kundsupport med tidigare erfarenhet till välkänt bolag

Are you looking to join a fast-growing company that is changing the technical aspects in the financial markets?
Do you have a passion for new technology and customer service?
If this sounds like you, then we have your next challenge/opportunity waiting just for you!
Our client in Malta is the leading global online banking payments provider, and they are now looking for a Swedish Customer Support star to join their team! 

About our client:
Our client are passionate about simplifying the way people pay and get paid online. They are a licensed payment institution and their B2B products available across Europe and the US attract global merchants in segments such as e­-commerce, travel, financial services and gaming. In June 2018, private equity firm Nordic Capital acquired a majority stake in the company with ambitions to support them in becoming the leading global online banking payments provider.
They are a diverse and fast-growing team with their headquarters in Stockholm, Sweden, and offices in Barcelona, Spain; Cologne, Germany; Helsinki, Finland; Lisbon, Portugal; London, UK; Örebro, Sweden; Redwood City, US; Sliema, Malta; and Vitória, Brazil. Together they are leading the development of the payments industry and the work you’ll do here will make a great impact.


About Support at our client:
The Support team provides support to our clients merchants, making sure all of their questions are answered and problems are solved in a fast, accurate and friendly manner. The team works closely with the Product team to ensure the payment service reflects its customers’ needs. After all, a Product team that embraces feedback produces innovative products that blow customers away.


About the role:
Based in Malta, this is a full-time position on Monday-to-Sunday shift hours that reports to Support Manager. In this role, you’ll have many opportunities to grow, whether you want to stay in a dispatch function, move into a first-line end-user function or become a team leader.
What you'll do:

    • Provide quality support at one of the fastest growing technology companies in Europe
    • Answer questions through phone, email and chat with customers and external stakeholders about the services, the company and payments in general
    • Identify where improvements can be made and suggest how they can be implemented

Who you are:

    • You are a service-minded individual bursting with positivity
    • You are fluent in English and Swedish
    • You preferably have experience working at a support centre or in a similar environment
    • You thrive in a fast-paced environment and are a natural when it comes to finding new solutions and opportunities while maintaining a detailed and structured approach

Fakta om företaget

Ansök till Svensktalande Kundsupport med tidigare erfarenhet till välkänt bolag

Ansök via Wappare i samarbete med Metrojobb

Lägg fem minuter extra på din ansökan och vi garanterar att du ökar dina chanser till att få jobb. Inte bara det här jobbet utan du får även möjlighet att bli upptäckt av andra intressanta företag. Som wappare kan du:
  • Tjäna pengar på ditt jobbsökande
  • Presenteras anonymt för tusentals arbetsgivare
  • Lättare söka fler jobb
  • Göra ett personlighetstest gratis
Ansök och registrera dig här

Ansök här direkt

Denna ansökan skickas till Nordic Jobs Worldwide
Bifoga cv, personligt brev, Linked in-profil m.m Lägg till fil eller Länk

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

7 enkla tips för ett perfekt personligt brev

7 enkla tips för ett perfekt personligt brev

Hur ska ett personligt brev se ut? Metrojobb bad karriärexperten Charlotte Hågård, som bland annat skrivit Stick Ut, Ansökningsboken och CV-boken, om...

4 exempel: Så ska du inleda ett personligt brev

4 exempel: Så ska du inleda ett personligt brev

Att komma på en bra inledning till sitt personliga brev är svårt. Metrojobb listar 4 alternativ som garanterat fångar läsarens uppmärksamhet.

Expertens 10 tips: Så skriver du ett riktigt säljande cv

Expertens 10 tips: Så skriver du ett riktigt säljande cv

Syftet med ditt CV är att du ska få komma på intervju och berätta mer om dig själv. Så skriv säljande - men ärligt. Så gör du.