Kundrådgivare / Kundsupport / Administration

Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett team med god sammanhållning på ett välkänt företag.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Company. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget

Telia Company är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra IT-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.

Arbetsuppgifter

I rollen som kundrådgivare arbetar du i nära dialog med företagets privat-och företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, faktura- och reklamationshantering. Med telefon och mail som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice kring fiberanslutningar till både privat- och företagskunder. Rollen innebär varierade arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om 20 kollegor.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet av kundkontakt
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• God systemvana

Vi tror att du som söker har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och har ett tillvägagångssätt för att lösa problem. För att trivas i rollen ser vi att du har en öppenhet för förändring och kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Då du arbetar i nära samarbete med kollegor i samma roll har du en förmåga och intresse för att samarbeta med andra människor och har lätt för att se gruppen och syftet med helheten.

Övrig information

Start: 6e September
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Handläggare, telekom, teknik, administration, admin, faktura, försäljning, B2B, B2C, reklamation, kundsupport, kundtjänst, kundservice, rådgivare, team, heltid, konsult, Göteborg

Fakta om företaget

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

Så lär ni er att  dra åt samma håll

Så lär ni er att dra åt samma håll

Kör du och kollegerna sina egna race på jobbet? Eller är ni som ett fotbollslag som drar åt samma håll?

Välj din jobbtitel och bli mer kreativ

Välj din jobbtitel och bli mer kreativ

Vilken jobbtitel skulle du ge dig själv -- om du själv fick välja? Robin Persson har valt att kalla sig ”nodemaster”.

Så bygger du ett nätverk som boostar karriären

Så bygger du ett nätverk som boostar karriären

Ett starkt nätverk kan vara minst lika viktigt för karriären som studier och kompetens. Marie Thorslund från nätverket 4good tipsar om hur bygger ett.