Kundsupport / Front Line Support / Savedesk start 16e augusti

Är du teknikintresserad med ett intresse för försäljning? Vi söker dig som gillar kundkontakt och vill jobba på ett företag som förser hela Sverige med digital infrastruktur och kommunikationslösningar som för människor närmare varandra.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Company. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt på sikt möjlighet till tillsvidareanställning hos Telia Company.

Om företaget

Telia Company är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra IT-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.

Arbetsuppgifter

Som kundservicemedarbetare tillhör du ett team av drivna lagspelare som ansvarar för kundnöjdhet. Med telefon som ditt främsta verktyg har du daglig kontakt med Telia Companys privatkunder. Din huvudsakliga uppgift är att säkerställa att befintliga kunder stannar kvar. Du är sista ledet i kundservicekedjan och med din insikt i marknaden och tjänsteutbud arbetar du för att matcha varje kund med lösningar som passar just dem. Variation är en stor del av din vardag, då inget ärende är det andra likt. Rollen innefattar merförsäljning, där du är kreativ i hur du tar dig an och utvecklar ditt kundbemötande. Du erbjuds en gedigen introduktion i företagets tjänsteutbud och välkomnas in i ett team med god sammanhållning och mycket kompetens.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet av kundkontakt och försäljning
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• God datorvana

Vi tror att du som söker tjänsten är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande mot kund. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och har förmågan att övertyga och sälja in idéer till andra. Vidare sätter du upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Du vill utvecklas och söker aktivt utmaningar. Vi ser att du uttrycker en positiv attityd till ditt arbete, verksamheten och organisationen och har drivkraften att följa regler och överenskommelser.

Övrig information

Start: Augusti
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, kundservice, kundsupport, support, servicedesk, service, teknisk support, teknik, helpdesk, serviceinriktad (externt), övertygande, prestationsorenterad, lojal och plikttrogen, heltid, Göteborg

Fakta om företaget

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

Så lär ni er att  dra åt samma håll

Så lär ni er att dra åt samma håll

Kör du och kollegerna sina egna race på jobbet? Eller är ni som ett fotbollslag som drar åt samma håll?

Välj din jobbtitel och bli mer kreativ

Välj din jobbtitel och bli mer kreativ

Vilken jobbtitel skulle du ge dig själv -- om du själv fick välja? Robin Persson har valt att kalla sig ”nodemaster”.

Så bygger du ett nätverk som boostar karriären

Så bygger du ett nätverk som boostar karriären

Ett starkt nätverk kan vara minst lika viktigt för karriären som studier och kompetens. Marie Thorslund från nätverket 4good tipsar om hur bygger ett.