Ledigt jobb från Academic Work

EasyPark söker sin nästa kundservicestjärna!

Vill du bli en del av ett team som präglas av teamanda och härliga kollegor? Easyparks kundserviceteam växer och nu är vi på jakt efter dig som älskar att överträffa dina kunders förväntningar och är av uppfattningen att grym service kan vara en differentierande faktor. Här får du möjligheten att jobba i ett kundserviceteam där alla hjälps åt och stämningen är på topp. Sök redan idag då tjänsten kommer att tillsättas inom kort!

INFORMATION OM UPPDRAGET

EasyPark är ett ledande företag inom digitala tjänster som fokuserar på att bygga världens största marknadsplats för parkering. Deras parkeringsapp har hittills hjälpt miljontals människor i vardagen och är marknadsledande i Europa. Deras vision är tydlig - de vill förbättra livet i framtidens städer - Make cities more liveable

Hos Easypark får du en unik möjlighet att bli en del av ett snabbväxande teknikdrivet företag som kännetecknas av entreprenörskap, innovation och framåtanda. EasyPark fokuserar på datadrivna beslutsprocesser, skalbarhet och en högkvalitativ kundupplevelse.

Du erbjuds


* Ett långsiktigt uppdrag på ett spännande bolag
* Meriterande arbetslivserfarenheter inom servicebranschen
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Som Kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med inkommande ärenden från bolagets privatkunder som ringer in och har frågor kring deras parkering.

Du kommer till exempel att:


* Besvara frågor och hjälpa kunder som är intresserade av ett smidigare sätt att betala för sin parkering än att göra det via parkeringsautomaten
* Ta emot och registrera felanmälningar
* Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta i ett sammansvetsat team och är flexibel i ditt arbetssätt då Easypark är en föränderlig organisation som växer.

VI SÖKER DIG SOM


* Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
* Har erfarenhet av administration och/eller ett servicerelaterat arbete sedan tidigare
* Har grundläggande datakunskaper


Vi ser det som meriterande men inte ett krav om du:


* Tidigare har arbetat i en kundtjänstroll


Som person är du:


* Flexibel
* Serviceinriktad
* Självgående
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Arbetstider: 8-17
* Placering: Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Easyparks önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.


Annonsid: 15057969

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

10 vanliga frågor på intervjun - och de bästa svaren!

10 vanliga frågor på intervjun - och de bästa svaren!

Innan du går på en jobbintervju bör du förbereda dig på hur du ska svara på intervjufrågorna.

Expertens 10 tips: Så skriver du ett riktigt säljande cv

Expertens 10 tips: Så skriver du ett riktigt säljande cv

Syftet med ditt CV är att du ska få komma på intervju och berätta mer om dig själv. Så skriv säljande - men ärligt. Så gör du.

Egenskaperna som rankas högst när du söker jobb

Är du ansvarstagande, positiv och flexibel? Då är du en arbetsgivares dröm. Fackförbundet TCO har med hjälp av Statistiska Centralbyrån tagit reda på...