Platsannonsen Team Manager inom Customer Success till SaaS-bolaget BlueCall finns inte längre.
Tjänsten kan vara tillsatt eller borttagen. Se liknande jobb nedan.
-
BravuraFörsäljning / Affärsutveckling
Customer Success Manager / CSM till MedHelp Care
StockholmHar du erfarenhet av att arbeta i ett SAAS-företag? Är du därtill en person som motiveras av att det företag du arbetar på ska tillföra ett mervärde…31 mar -723 dag kvar -
BravuraFörsäljning / Affärsutveckling
Customer Success Manager / CSM till MedHelp Care
StockholmHar du erfarenhet av att arbeta i ett SAAS-företag? Är du därtill en person som motiveras av att det företag du arbetar på ska tillföra ett mervärde…19 nov -856 dag kvar -
BravuraFörsäljning / Affärsutveckling
Customer Sucess Manager till BusinessWith.se
StockholmDrivs du av att hjälpa kunder och har tidigare arbetat inom customer success och/eller som säljare eller projektledare inom IT? Trivs du i en miljö…26 apr -698 dag kvar -
BravuraFörsäljning / Affärsutveckling
Teknisk Customer Success Manager / Technical Customer Success Manager
StockholmÄr du en kreativ och kommunikativ person med ett brinnande hjärta för att hjälpa kunder och bygga långsiktiga relationer? Har du dessutom teknisk…15 okt -892 dag kvar -
BravuraFörsäljning / Affärsutveckling
Customer Success Manager till Symplify
StockholmÄr du en kreativ och kommunikativ person med ett brinnande hjärta för att hjälpa kunder och bygga långsiktiga relationer? Är du dessutom tekniskt…10 sep -924 dag kvar -
BravuraFörsäljning / Affärsutveckling
Junior nyexaminerad Customer Success Specialist till tech startup Hailey HR
StockholmVi på Hailey har bestämt oss för att utmana befintliga leverantörer av HR-system genom att skapa en modern och användarvänlig SaaS-produkt anpassad…15 okt -895 dag kvar -
Healthcare MediaMarknadsföring / Produkt
Product Manager – Healthcare-nätverket!
StockholmProduct Manager – Healthcare-nätverket Är du personen som ser till att teamet tar idéer förbi praktiska planer till färdiga produkter. Har du ett öga…3 dec -1,204 dag kvar -
BravuraKundsupport & Service
Customer & Operations Manager / Customer Experience till Telia
StockholmHar du erfarenhet av kundfokuserat arbete där du drivit utveckling och förbättring av kundresan? Har du även erfarenhet av kvalitativa och…19 apr -707 dag kvar -
BravuraFörsäljning / Affärsutveckling
Account Manager / B2B / SAAS till MedHelp
StockholmMotiveras du av att arbeta B2B och av att stänga affärer? Är du dessutom intresserad av att fortsätta växa inom försäljning? MedHelp, som är i en…30 nov -1,227 dag kvar -
The Place ABKundsupport & Service
Icelandic-speaking Customer Care Representative
StockholmWe have gotten the grand honor to find a new Icelandic-speaking Customer Care Representative for EasyPark. The job is full time (8:00-17:00) and will…11 apr -694 dag kvar
Karriärhjälpen
Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.
Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke
Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.
Glada medarbetare lockar fler
När konkurrensen om talangerna hårdnar blir det viktigt för företag att vara tydliga med sitt varumärke. Nu satsar allt fler företag på employer branding.
Har du en förmåga att älta saker? Här är 6 tips som hjälper dig sluta
Du gjorde ett litet misstag här om dagen och har fortfarande inte kunnat släppa det. Du oroar dig för om du kommer göra tillräckligt bra ifrån dig nästkomma
Mejlmisstagen vi stör oss på
Här är sju vanliga misstag som kan leda till missförstånd, eller reta gallfeber på kunder och kollegor.