First Line Support till engagerat serviceföretag!

Vi söker nu en kommunikativ stjärna till ett härligt First Line support team i Solna Strand.

Vill du arbeta med kundservice från start till mål, då är detta jobbet för dig. Speciellt om du också älskar service och kundbemötande!

INFORMATION OM UPPDRAGET

Företaget brinner för att ge sina kunder smakrika lösningar och professionell service genom att erbjuda kaffe, mat och dryck till arbetsplatser över hela Sverige.

Vår kund arbetar med att göra det enklare för människor att fungera ihop genom att erbjuda små underverk. Här kommer du till en arbetsplats där nya tankar uppstår, människor når varandra och arbetslivet får liv.

De söker nu en ny kollega till deras idag Firts Line support team betående av åtta erfarana kollegor. Idag har en i teamet bytt avdelning och därav söker företaget dig!

Du erbjuds


* En gedigen upplärning av kompetenta kollegor
* En utvecklande och varierad vardag


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Du kommer att arbeta på huvudkontoret i Stockholm vid Solna Strand och vara ansvarig för deras First line support tillsammans med ett härligt team på åtta personer. Du kommer att ta emot telefonsamtal och mail av olika karaktär. Du erbjuds en variationsrik vardag med fokus på att ge bästa möjliga support via inkommande samtal och mail. Ditt jobb kommer innebära att ta emot ärenden och lösa dom från start till mål.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att:


* Ta emot inkommande samtal och mail
* Ta emot felanmälningar
* Hantera fakturafrågor

VI SÖKER DIG SOM


* Du har god systemvana och behärskar således MS Office-paketet
* Behärskar det svenska och engelska språket obehindrat i tal och skrift då detta krävs i det dagliga arbetet
* Vi blir extra intresserade om du har erfarenhet av att arbeta med administration och/eller i kundtjänst.


Meriterande:


* Tidigare arbetslivsfarenhet som First Line Support
* Kunskap i program så som Office 365 eller Movex äldre version


För att lyckas i rollen är du som person uppmärksam och tillmötesgående i kunddialog. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra och sätter alltid kunden i fokus. Du har god känsla för service och levererar alltid ett gott bemötande gentemot kunder. Vidare är du kommunikativ i tal och skrift, detta då du kommer att bemöta kunder både över telefon och mail.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: 6 -7 månader
* Placering: Stockholm, Solna Strand
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.


Annonsid: 15060840

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

10 vanliga frågor på intervjun - och de bästa svaren!

10 vanliga frågor på intervjun - och de bästa svaren!

Innan du går på en jobbintervju bör du förbereda dig på hur du ska svara på intervjufrågorna.

Expertens 10 tips: Så skriver du ett riktigt säljande cv

Expertens 10 tips: Så skriver du ett riktigt säljande cv

Syftet med ditt CV är att du ska få komma på intervju och berätta mer om dig själv. Så skriv säljande - men ärligt. Så gör du.

Egenskaperna som rankas högst när du söker jobb

Är du ansvarstagande, positiv och flexibel? Då är du en arbetsgivares dröm. Fackförbundet TCO har med hjälp av Statistiska Centralbyrån tagit reda på...