Customer Support Supervisor

Om Trivec

Trivec är en ledande leverantör av betallösningar till den europeiska marknaden för restauranger, barer, hotell och kaféer. Trivecs lösningar förenklar och optimerar betalningen samt underlättar styrningen av verksamheten. I Trivecs produkterbjudande ingår kassasystem, kortterminaler, mobila lösningar och dryckessystem. Vi erbjuder även en rad olika integrationer mot system för hotellbokning, ekonomi, personal, inköp och lager. Trivec grundades 1998 och har över 7000 kunder runt om i Europa och kontor i Sverige, Norge, Danmark, Belgien och Frankrike. För mer information, besök Trivecs hemsida.

Din roll

Till Trivec i Nacka söker vi nu efter en Customer Support Supervisor. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och du kommer bli anställd direkt hos Trivec. Start är omgående alternativt med hänsyn till eventuell uppsägningstid.

I rollen som Customer Support Supervisor kommer du att leda den svenska supporten som till en början kommer bestå av en grupp på runt 7 personer. Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att utveckla, leda och coacha personalen. Förutom att utveckla din personal kommer du också vara med och utveckla organisationen genom att se hur ni kan effektivisera olika arbetsprocesser i gruppen och inom företaget. Ambitionen är att supporten på sikt ska växa och därför kommer du även få ta ett stort ansvar gällande rekrytering och att hitta rätt kompetens för ditt team.

Andra arbetsuppgifter som förekommer i rollen är bland annat att följa upp siffror/KPI:er kring supporten och rapportera detta uppåt i organisationen. Du kommer även ansvara för enklare schemaläggning, se över olika utvecklingsprogram för de anställda och vid behov stötta din personal genom att själv ta kontakt med olika kunder. Som Customer Support Supervisor rapporterar du till Head of Operations.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Utveckla, leda och coacha personalen
  • Arbeta med effektivisering av processer och arbetssätt
  • Ansvara för rapportering av siffror och KPI:er 

Din profil

Vi söker dig som tidigare har arbetat som ledare och har minst ett års erfarenhet av att leda en grupp medarbetare. Du är flytande i svenska och engelska vad gäller tal och skrift. Har du tidigare arbetat som ledare inom support eller kundservice ser vi det som starkt meriterande.  

Som person är du driven och framåt och tycker om att utveckla dig själv och andra. Du har ett stort fokus på allas lika värde och är lyhörd gentemot såväl kollegor som kunder. Vidare är du lättsam och har nära till skratt samtidigt som du är professionell och tar stort ansvar över ditt arbete.  

Om Clevry

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. 

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. 

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +4672 253 92 53Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

Fakta om företaget

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

10 vanliga frågor på intervjun - och de bästa svaren!

10 vanliga frågor på intervjun - och de bästa svaren!

Innan du går på en jobbintervju bör du förbereda dig på hur du ska svara på intervjufrågorna.

Expertens 10 tips: Så skriver du ett riktigt säljande cv

Expertens 10 tips: Så skriver du ett riktigt säljande cv

Syftet med ditt CV är att du ska få komma på intervju och berätta mer om dig själv. Så skriv säljande - men ärligt. Så gör du.

Egenskaperna som rankas högst när du söker jobb

Är du ansvarstagande, positiv och flexibel? Då är du en arbetsgivares dröm. Fackförbundet TCO har med hjälp av Statistiska Centralbyrån tagit reda på...