Finsktalande kundservicemedarbetare / Kundtjänst / Kundsupport

Är du serviceinriktad och brinner för att leverera god service? Uttrycker du dig väl på både finska och svenska? Hos Housecar får du möjlighet att växa i rollen och ta ett större ansvar för hela kundupplevelsen!

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Housecar.

Om företaget

Housecar är en delningsplattform för husbilar och husvagnar där privatpersoner kan hyra ut sina fordon tryggt och enkelt. I nuläget finns Housecar på den svenska och norska marknaden och kommer inom kort lanseras även i Finland. Läs mer om Housecar på https://housecar.se/

Arbetsuppgifter

I rollen som finsk kundtjänstmedarbetare hos Housecar ansvarar du för att besvara inkommande ärenden från kunder via telefon, mail samt sociala medier. Frågorna du hanterar är av olika omfattning, de vanligaste ärendena består av att hjälpa användarna med onboarding och bokningsrelaterade frågor. Du ingår i kundtjänstteamet som arbetar i tätt samarbete med varandra. Här får du möjlighet att vara med och bygga upp en effektiv kundsupport.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Finska som modersmål
• Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
• God datorvana
• Meriterande med tidigare erfarenhet av att arbeta med service

Vi söker dig som har hög servicekänsla och en vilja att alltid sätta kunden i fokus. Tack vare ditt strukturerade arbetssätt har du förmågan att prioritera bland uppgifter och hålla ordning även i högt tempo. Du har en positiv attityd och lätt för att samarbeta med andra, även om du också driver ett självständigt arbete. Här trivs du som vågar ta för dig, tar initiativ och har förmågan att leda dig själv i det dagliga arbetet.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, Kundservicemedarbetare, administration, finska, Uppsala, finsktalande, Housecar, husbilar, uthyrning, kundservice, service, Heltid

Fakta om företaget

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

10 vanliga frågor på intervjun - och de bästa svaren!

10 vanliga frågor på intervjun - och de bästa svaren!

Innan du går på en jobbintervju bör du förbereda dig på hur du ska svara på intervjufrågorna.

Här är 5 framgångstips – sammanfattat från 200 karriärböcker

Här är 5 framgångstips – sammanfattat från 200 karriärböcker

Niklas Alm har han sammanfattat några av de vanligast förekommande tipsen i böckerna som enligt många experter är nyckeln till framgång.

Egenskaperna som rankas högst när du söker jobb

Är du ansvarstagande, positiv och flexibel? Då är du en arbetsgivares dröm. Fackförbundet TCO har med hjälp av Statistiska Centralbyrån tagit reda på...