Service manager och kontors koordinator till bankkontor mitt i city!

Om tjänsten

Som service manager och kontors koordinator erbjuds du en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult hos oss på Middlepoint men arbetar ute hos vår kund, på ett bankkontor mitt i Stockholm City.

Som service manager innebär det att du har övergripande ansvar för leverans och utveckling för såväl service som administration. I tjänsten jobbar man i den interna servicedesken på kontoret och jobbar till största delen med att hantera serviceärenden via mejl där du arbetar med flera olika ärenden samtidigt. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

  • Lättare IT-support ärenden och jobba tätt med IT-avdelningen
  • Administration och arbete i olika system bl.a. ärendehanteringssystem
  • Ta hand om enklare vaktmästeritjänster t ex byta glödlampor eller liknande
  • Beställningar och inköp av kontorsmaterial och IT-tillbehör
  • Felanmälan och felsökningar
  • Ronderingar, hålla fint i mötesrum och allmänna ytor så som kök/matsal
  • Post och bud, samt leveranser

Vem är du?

Du är en riktigt servicestjärna som alltid sätter kunden först. Du älskar att arbeta strukturerat och metodiskt eftersom du i ditt dagliga arbete kommer arbeta övergripande i företagets interna system. I denna roll har du flera ärenden igång samtidigt därför tror vi att du gillar att "ha många bollar i luften".

För att passa i rollen tror vi att du är en person som är ansvarstagande, social och organiserad. Du ser lösningar där problem uppstår, är flexibel och självgående.

Krav

  • Har erfarenhet av tidigare arbete inom service
  • Gymnasieexamen eller högre
  • Tekniskt duktig och IT-mognad
  • Arbetat med Office-paketet samt meriterande med andra system
  • Flytande i svenska och goda kunskaper i engelska

Om anställningen

Anställningen är tillsvidare med sex månaders provanställning. Detta är en heltidsanställning och arbetstiderna är kontorstider måndag-fredag men anpassas efter verksamheten. Arbetsplatsen är beläget mitt i Stockholm city med start omgående.

Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.

Fakta om företaget

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

10 vanliga frågor på intervjun - och de bästa svaren!

10 vanliga frågor på intervjun - och de bästa svaren!

Innan du går på en jobbintervju bör du förbereda dig på hur du ska svara på intervjufrågorna.

Här är 5 framgångstips – sammanfattat från 200 karriärböcker

Här är 5 framgångstips – sammanfattat från 200 karriärböcker

Niklas Alm har han sammanfattat några av de vanligast förekommande tipsen i böckerna som enligt många experter är nyckeln till framgång.

Egenskaperna som rankas högst när du söker jobb

Är du ansvarstagande, positiv och flexibel? Då är du en arbetsgivares dröm. Fackförbundet TCO har med hjälp av Statistiska Centralbyrån tagit reda på...