Kundtjänstmedarbetare till Goodyear
Tycker du om ett fartfyllt arbete och har tidigare erfarenhet av att arbeta inom kundtjänst och systemet SAP? Drivs du av att ge förstklassig kundservice och vill ingå i ett sammansvetsat team i ett stabilt internationellt företag där du får möjlighet att klättra på karriärstegen?
Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Goodyear.
Om företagetGoodyear är ett av världens största däckföretag med ca 65,000 anställda och har produktion på 47 platser i 22 länder runt om i världen. Goodyear Nordic marknadsför framgångsrikt och säljer däck i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Estland, Lettland och Litauen. I dagsläget finns 130 anställda medarbetare i Norden. För mer information on Goodyear och deras produkter besök: www.goodyear.com/corporate
ArbetsuppgifterKundtjänstavdelningen arbetar med service och support till kunder i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Baltikum. I rollen som avancerad kundtjänstmedarbetare hos Goodyear ingår du i ett team som ansvarar för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail från återförsäljare och kunder inom Norge, Danmark, Finland eller Sverige. Dina arbetsuppgifter att informera, guida och till viss del också sälja in Goodyears produkter utifrån kundens önskemål och behov. Arbetet är fartfyllt och du kommer att hantera flera parallella arbetsuppgifter samtidigt såsom att ge service över telefon och samtidigt lägga ordrar, reklamera, planera och ta hand om logistiken. Du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen.
Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team om nio personer och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla och av att ha roligt på jobbet.
• Goda kunskaper i Excel
• Erfarenhet av att arbeta i affärssystemet SAP
• Mycket goda kunskaper svenska i tal och skrift
• Tidigare erfarenhet inom service samt god vana att hantera kundkontakter via telefon
Meriterande:
• Kunskaper i andra nordiska språk som danska, finska eller norska.
För att passa in i rollen som avancerad kundtjänstmedarbetare hos Goodyear ser vi att du som person är energisk, flexibel, självständig och stresstålig. För att kunna hantera de dagliga arbetsuppgifterna är du strukturerad och analytiskt lagd. Du trivs med att jobba i ett högt tempo och förstår vikten av att leverera förstklassig kundservice. Du värdesätter också en god kollegial gemenskap och kan konsten att samarbeta på hög nivå!
Start: Omgående
Plats: Södermalm, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: norska, norsktalande, norsktalande kundtjänst, danska, dansktalande, dansktalande kundtjänst, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, B2B, handläggare, handläggning, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, affärssystem, SAP, heltid, Goodyear, däck, bil, avancerad, Stockholm, omgående