Platsannonsen Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager till Telia finns inte längre.
Tjänsten kan vara tillsatt eller borttagen. Se liknande jobb nedan.
-
BravuraData / IT
Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager...
StockholmHar du erfarenhet av att arbeta med Incident och/eller Problem Management? Har du även erfarenhet av att driva agilt utvecklingsarbete? Hos Telia…19 apr -712 dag kvar -
BravuraData / IT
Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager...
SundsvallHar du erfarenhet av att arbeta med Incident och/eller Problem Management? Har du även erfarenhet av att driva agilt utvecklingsarbete? Hos Telia…19 apr -712 dag kvar -
BravuraData / IT
Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager...
LuleåHar du erfarenhet av att arbeta med Incident och/eller Problem Management? Har du även erfarenhet av att driva agilt utvecklingsarbete? Hos Telia…19 apr -712 dag kvar -
BravuraData / IT
Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager...
NorrköpingHar du erfarenhet av att arbeta med Incident och/eller Problem Management? Har du även erfarenhet av att driva agilt utvecklingsarbete? Hos Telia…19 apr -712 dag kvar -
BravuraData / IT
Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager...
GöteborgHar du erfarenhet av att arbeta med Incident och/eller Problem Management? Har du även erfarenhet av att driva agilt utvecklingsarbete? Hos Telia…19 apr -712 dag kvar -
BravuraKundsupport & Service
Customer & Operations Manager / Customer Experience till Telia
StockholmHar du erfarenhet av kundfokuserat arbete där du drivit utveckling och förbättring av kundresan? Har du även erfarenhet av kvalitativa och…19 apr -712 dag kvar -
BravuraData / IT
Customer Tribe Manager / Gruppchef till QD
StockholmHar du erfarenhet av personalansvar? Har du även ett genuint intresse för teknik och vill anta utmaningen som chef för tekniker hos QD? Vi söker dig…1 okt -911 dag kvar -
BravuraData / IT
Customer Tribe Manager / Gruppchef med stort kundfokus till QD
StockholmHar du erfarenhet av personalansvar? Har du även ett genuint intresse för teknik och vill anta utmaningen som Customer Tribe Manager hos QD? Vi söker…1 okt -911 dag kvar -
BravuraData / IT
Service Delivery Coordinator / Teamleader till QD
StockholmHar du erfarenhet av ledarskap? Har du även ett genuint intresse för teknik och vill anta utmaningen som Service Delivery Coordinator hos QD? Vi…13 sep -931 dag kvar -
BravuraFörsäljning / Affärsutveckling
Teamchef sales and pricing / BID-manager till Menigo
StockholmBrinner och drivs du av att utveckla andra samtidigt som du själv får bidra till affären? Har du god analytiska förmåga och är mån om att arbeta…22 apr -712 dag kvar
Karriärhjälpen
Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.
Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke
Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.
Glada medarbetare lockar fler
När konkurrensen om talangerna hårdnar blir det viktigt för företag att vara tydliga med sitt varumärke. Nu satsar allt fler företag på employer branding.
Mejlmisstagen vi stör oss på
Här är sju vanliga misstag som kan leda till missförstånd, eller reta gallfeber på kunder och kollegor.
Har du en förmåga att älta saker? Här är 6 tips som hjälper dig sluta
Du gjorde ett litet misstag här om dagen och har fortfarande inte kunnat släppa det. Du oroar dig för om du kommer göra tillräckligt bra ifrån dig nästkomma