Helpdesk-medarbetare med erfarenhet av konferensrumsteknik och nätverk!

Har du ett par års erfarenhet av att arbeta i en helpdesk? Har du tidigare erfarenhet av att planera, underhålla och montera konferensrum samt bra koll på nätverk och AD? Då har vi tjänsten för dig!

Information om uppdraget:

I takt med en mer digitaliserad värld har möteskulturen utvecklats och alternativ för samtal, möten och föreläsningar har blivit allt fler. Vi söker dig som med tidigare kunskaper inom branchen vill vara med att förbättra tekniska lösningar för företagets fysiska och virtuella mötesplatser.

På kunds vägnar söker vi efter en erfaren helpdesk-medarbetare som har erfarenhet av att arbeta med underhållning och utveckling av konferens- och mötesrum. Du kommer arbeta tillsammans med engagerade kollegor i en internationell miljö och ansvara för företagets befintliga konferensrum samt dess teknik, såväl som planeringen och konstruering av framtida lokaler. Vi ser också att du känner dig trygg med att ge support samt hantera och underhålla nätverk och AD-miljö.

Detta är en heltidstjänst där du kommer arbeta sedvanliga kontorstider måndag till fredag och utgå från företagets huvudkontor i Lund. Du kommer under din provanställning vara anställd av StudentConsulting och därefter bli direktanställd av företaget i fråga.

Detta söker vi:

- Du har arbetar i minst ett par år i help- eller servicedesk och är bekväm med att ge support på svenska och engelska
- Du har kunskap kring nätverk, videokonferenssystem och Active Directory
- Du har erfarenhet av att arbeta med livscykelhanteringen av konferensrum, från hållbar och långsiktig planering av lokaler till underhållning och support
- Du har i din tidigare roll ansvarat för dokumentering
- Du är flytande i svenska och engelska


För att trivas i roll en serviceinriktad person som är strukturerad, är stresstålig och kan på egen hand komma med kreativa lösningar på problem. Du kommer bli en del av en internationell, hjälpsam och öppen organisation som värdesätter teamwork.

Låter detta som en tjänst för dig? Passa på att sök redan idag! Vi hanterar alla ansökningar löpande.

Sökord: Helpdesk, Support, AD, Nätverk, Konferensrum

Fakta om företaget

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

Här är 5 framgångstips – sammanfattat från 200 karriärböcker

Här är 5 framgångstips – sammanfattat från 200 karriärböcker

Niklas Alm har han sammanfattat några av de vanligast förekommande tipsen i böckerna som enligt många experter är nyckeln till framgång.

Här finns jobben du kan få direkt

Här finns jobben du kan få direkt

Är gymnasiet äntligen avklarat? 13 års pluggande förbi? Alla längtar inte efter tjocka kompendier och tentaångest så fort studentmössan är kastad.

Glada medarbetare  lockar fler

Glada medarbetare lockar fler

När konkurrensen om talangerna hårdnar blir det viktigt för företag att vara tydliga med sitt varumärke. Nu satsar allt fler företag på employer branding.