Platsannonsen Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager till Telia finns inte längre.

Tjänsten kan vara tillsatt eller borttagen. Se liknande jobb nedan.
  1. Bravura
    BravuraData / IT

    Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager...

    Stockholm
    Har du erfarenhet av att arbeta med Incident och/eller Problem Management? Har du även erfarenhet av att driva agilt utvecklingsarbete? Hos Telia…
    19 apr -50 dag kvar
  2. Bravura
    BravuraData / IT

    Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager...

    Sundsvall
    Har du erfarenhet av att arbeta med Incident och/eller Problem Management? Har du även erfarenhet av att driva agilt utvecklingsarbete? Hos Telia…
    19 apr -50 dag kvar
  3. Bravura
    BravuraData / IT

    Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager...

    Luleå
    Har du erfarenhet av att arbeta med Incident och/eller Problem Management? Har du även erfarenhet av att driva agilt utvecklingsarbete? Hos Telia…
    19 apr -50 dag kvar
  4. Bravura
    BravuraData / IT

    Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager...

    Norrköping
    Har du erfarenhet av att arbeta med Incident och/eller Problem Management? Har du även erfarenhet av att driva agilt utvecklingsarbete? Hos Telia…
    19 apr -50 dag kvar
  5. Bravura
    BravuraData / IT

    Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager...

    Göteborg
    Har du erfarenhet av att arbeta med Incident och/eller Problem Management? Har du även erfarenhet av att driva agilt utvecklingsarbete? Hos Telia…
    19 apr -50 dag kvar
  6. Bravura
    BravuraKundsupport & Service

    Customer & Operations Manager / Customer Experience till Telia

    Stockholm
    Har du erfarenhet av kundfokuserat arbete där du drivit utveckling och förbättring av kundresan? Har du även erfarenhet av kvalitativa och…
    19 apr -50 dag kvar
  7. Bravura
    BravuraData / IT

    Customer Tribe Manager / Gruppchef till QD

    Stockholm
    Har du erfarenhet av personalansvar? Har du även ett genuint intresse för teknik och vill anta utmaningen som chef för tekniker hos QD? Vi söker dig…
    1 okt -249 dag kvar
  8. Bravura
    BravuraKundsupport & Service

    Customer & Operations Manager / Customer Experience till Telia

    Luleå
    Har du erfarenhet av kundfokuserat arbete där du drivit utveckling och förbättring av kundresan? Har du även erfarenhet av kvalitativa och…
    19 apr -50 dag kvar
  9. Bravura
    BravuraKundsupport & Service

    Customer & Operations Manager / Customer Experience till Telia

    Norrköping
    Har du erfarenhet av kundfokuserat arbete där du drivit utveckling och förbättring av kundresan? Har du även erfarenhet av kvalitativa och…
    19 apr -50 dag kvar
  10. Bravura
    BravuraKundsupport & Service

    Customer & Operations Manager / Customer Experience till Telia

    Sundsvall
    Har du erfarenhet av kundfokuserat arbete där du drivit utveckling och förbättring av kundresan? Har du även erfarenhet av kvalitativa och…
    19 apr -50 dag kvar

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

Här är 5 framgångstips – sammanfattat från 200 karriärböcker

Här är 5 framgångstips – sammanfattat från 200 karriärböcker

Niklas Alm har han sammanfattat några av de vanligast förekommande tipsen i böckerna som enligt många experter är nyckeln till framgång.

Egenskaperna som rankas högst när du söker jobb

Är du ansvarstagande, positiv och flexibel? Då är du en arbetsgivares dröm. Fackförbundet TCO har med hjälp av Statistiska Centralbyrån tagit reda på...

Glada medarbetare  lockar fler

Glada medarbetare lockar fler

När konkurrensen om talangerna hårdnar blir det viktigt för företag att vara tydliga med sitt varumärke. Nu satsar allt fler företag på employer branding.