Platsannonsen Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager till Telia finns inte längre.

Tjänsten kan vara tillsatt eller borttagen. Se liknande jobb nedan.
  1. Bravura
    BravuraData / IT

    Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager...

    Stockholm
    Har du erfarenhet av att arbeta med Incident och/eller Problem Management? Har du även erfarenhet av att driva agilt utvecklingsarbete? Hos Telia…
    19 apr -742 dag kvar
  2. Bravura
    BravuraKundsupport & Service

    Customer & Operations Manager / Customer Experience till Telia

    Stockholm
    Har du erfarenhet av kundfokuserat arbete där du drivit utveckling och förbättring av kundresan? Har du även erfarenhet av kvalitativa och…
    19 apr -742 dag kvar
  3. Bravura
    BravuraData / IT

    Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager...

    Sundsvall
    Har du erfarenhet av att arbeta med Incident och/eller Problem Management? Har du även erfarenhet av att driva agilt utvecklingsarbete? Hos Telia…
    19 apr -742 dag kvar
  4. Bravura
    BravuraData / IT

    Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager...

    Luleå
    Har du erfarenhet av att arbeta med Incident och/eller Problem Management? Har du även erfarenhet av att driva agilt utvecklingsarbete? Hos Telia…
    19 apr -742 dag kvar
  5. Bravura
    BravuraData / IT

    Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager...

    Norrköping
    Har du erfarenhet av att arbeta med Incident och/eller Problem Management? Har du även erfarenhet av att driva agilt utvecklingsarbete? Hos Telia…
    19 apr -742 dag kvar
  6. Bravura
    BravuraData / IT

    Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager...

    Göteborg
    Har du erfarenhet av att arbeta med Incident och/eller Problem Management? Har du även erfarenhet av att driva agilt utvecklingsarbete? Hos Telia…
    19 apr -742 dag kvar
  7. Bravura
    BravuraData / IT

    Customer Tribe Manager / Gruppchef till QD

    Stockholm
    Har du erfarenhet av personalansvar? Har du även ett genuint intresse för teknik och vill anta utmaningen som chef för tekniker hos QD? Vi söker dig…
    1 okt -941 dag kvar
  8. Bravura
    BravuraData / IT

    Customer Tribe Manager / Gruppchef med stort kundfokus till QD

    Stockholm
    Har du erfarenhet av personalansvar? Har du även ett genuint intresse för teknik och vill anta utmaningen som Customer Tribe Manager hos QD? Vi söker…
    1 okt -941 dag kvar
  9. Bravura
    BravuraData / IT

    Service Delivery Coordinator / Teamleader till QD

    Stockholm
    Har du erfarenhet av ledarskap? Har du även ett genuint intresse för teknik och vill anta utmaningen som Service Delivery Coordinator hos QD? Vi…
    13 sep -961 dag kvar
  10. Bravura
    BravuraFörsäljning / Affärsutveckling

    Teamchef sales and pricing / BID-manager till Menigo

    Stockholm
    Brinner och drivs du av att utveckla andra samtidigt som du själv får bidra till affären? Har du god analytiska förmåga och är mån om att arbeta…
    22 apr -742 dag kvar

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

Glada medarbetare  lockar fler

Glada medarbetare lockar fler

När konkurrensen om talangerna hårdnar blir det viktigt för företag att vara tydliga med sitt varumärke. Nu satsar allt fler företag på employer branding.

Har du en förmåga att älta saker? Här är 6 tips som hjälper dig sluta

Har du en förmåga att älta saker? Här är 6 tips som hjälper dig sluta

Du gjorde ett litet misstag här om dagen och har fortfarande inte kunnat släppa det. Du oroar dig för om du kommer göra tillräckligt bra ifrån dig nästkomma

Mejlmisstagen vi stör oss på

Mejlmisstagen vi stör oss på

Här är sju vanliga misstag som kan leda till missförstånd, eller reta gallfeber på kunder och kollegor.