Platsannonsen Customer & Operations Manager / Customer Experience till Telia finns inte längre.

Tjänsten kan vara tillsatt eller borttagen. Se liknande jobb nedan.
  1. Bravura
    BravuraKundsupport & Service

    Customer & Operations Manager / Customer Experience till Telia

    Stockholm
    Har du erfarenhet av kundfokuserat arbete där du drivit utveckling och förbättring av kundresan? Har du även erfarenhet av kvalitativa och…
    19 apr -715 dag kvar
  2. Bravura
    BravuraData / IT

    Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager...

    Stockholm
    Har du erfarenhet av att arbeta med Incident och/eller Problem Management? Har du även erfarenhet av att driva agilt utvecklingsarbete? Hos Telia…
    19 apr -715 dag kvar
  3. Bravura
    BravuraKundsupport & Service

    Customer & Operations Manager / Customer Experience till Telia

    Luleå
    Har du erfarenhet av kundfokuserat arbete där du drivit utveckling och förbättring av kundresan? Har du även erfarenhet av kvalitativa och…
    19 apr -715 dag kvar
  4. Bravura
    BravuraKundsupport & Service

    Customer & Operations Manager / Customer Experience till Telia

    Norrköping
    Har du erfarenhet av kundfokuserat arbete där du drivit utveckling och förbättring av kundresan? Har du även erfarenhet av kvalitativa och…
    19 apr -715 dag kvar
  5. Bravura
    BravuraKundsupport & Service

    Customer & Operations Manager / Customer Experience till Telia

    Sundsvall
    Har du erfarenhet av kundfokuserat arbete där du drivit utveckling och förbättring av kundresan? Har du även erfarenhet av kvalitativa och…
    19 apr -715 dag kvar
  6. Bravura
    BravuraKundsupport & Service

    Customer & Operations Manager / Customer Experience till Telia

    Göteborg
    Har du erfarenhet av kundfokuserat arbete där du drivit utveckling och förbättring av kundresan? Har du även erfarenhet av kvalitativa och…
    19 apr -715 dag kvar
  7. Bravura
    BravuraFörsäljning / Affärsutveckling

    Teamchef sales and pricing / BID-manager till Menigo

    Stockholm
    Brinner och drivs du av att utveckla andra samtidigt som du själv får bidra till affären? Har du god analytiska förmåga och är mån om att arbeta…
    22 apr -715 dag kvar
  8. Bravura
    BravuraFörsäljning / Affärsutveckling

    Säljande teamchef till Bredband2

    Stockholm
    Brinner och drivs du av att utveckla andra samtidigt som du själv får bidra till affären genom egen försäljning? Har du även några års erfarenhet av…
    20 sep -927 dag kvar
  9. Bravura
    BravuraFörsäljning / Affärsutveckling

    Säljande teamchef till Bredband2

    Stockholm
    Brinner och drivs du av att utveckla andra samtidigt som du själv får bidra till affären genom egen försäljning? Har du även några års erfarenhet av…
    5 jul -1,011 dag kvar
  10. StudentConsulting
    StudentConsultingKundsupport & Service

    We are looking for Finnish-speaking customer service agents for UPS!

    Stockholm
    Are you passionate about providing high-quality service and want to be part of the journey and contribute to world-class customer service? Then we…
    14 feb -786 dag kvar

Karriärhjälpen

Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke

Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.

Glada medarbetare  lockar fler

Glada medarbetare lockar fler

När konkurrensen om talangerna hårdnar blir det viktigt för företag att vara tydliga med sitt varumärke. Nu satsar allt fler företag på employer branding.

Har du en förmåga att älta saker? Här är 6 tips som hjälper dig sluta

Har du en förmåga att älta saker? Här är 6 tips som hjälper dig sluta

Du gjorde ett litet misstag här om dagen och har fortfarande inte kunnat släppa det. Du oroar dig för om du kommer göra tillräckligt bra ifrån dig nästkomma

Kontaktnätet avgör om du får jobb

Kontaktnätet avgör om du får jobb

Ungefär 70 procent av alla jobb tillsätts genom rekommendationer. Rätt socialt umgänge kan alltså vara avgörande för karriären.