Platsannonsen Customer & Operations Manager / Customer Experience till Telia finns inte längre.
Tjänsten kan vara tillsatt eller borttagen. Se liknande jobb nedan.
-
BravuraKundsupport & Service
Customer & Operations Manager / Customer Experience till Telia
StockholmHar du erfarenhet av kundfokuserat arbete där du drivit utveckling och förbättring av kundresan? Har du även erfarenhet av kvalitativa och…19 apr -715 dag kvar -
BravuraData / IT
Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager...
StockholmHar du erfarenhet av att arbeta med Incident och/eller Problem Management? Har du även erfarenhet av att driva agilt utvecklingsarbete? Hos Telia…19 apr -715 dag kvar -
BravuraKundsupport & Service
Customer & Operations Manager / Customer Experience till Telia
LuleåHar du erfarenhet av kundfokuserat arbete där du drivit utveckling och förbättring av kundresan? Har du även erfarenhet av kvalitativa och…19 apr -715 dag kvar -
BravuraKundsupport & Service
Customer & Operations Manager / Customer Experience till Telia
NorrköpingHar du erfarenhet av kundfokuserat arbete där du drivit utveckling och förbättring av kundresan? Har du även erfarenhet av kvalitativa och…19 apr -715 dag kvar -
BravuraKundsupport & Service
Customer & Operations Manager / Customer Experience till Telia
SundsvallHar du erfarenhet av kundfokuserat arbete där du drivit utveckling och förbättring av kundresan? Har du även erfarenhet av kvalitativa och…19 apr -715 dag kvar -
BravuraKundsupport & Service
Customer & Operations Manager / Customer Experience till Telia
GöteborgHar du erfarenhet av kundfokuserat arbete där du drivit utveckling och förbättring av kundresan? Har du även erfarenhet av kvalitativa och…19 apr -715 dag kvar -
BravuraFörsäljning / Affärsutveckling
Teamchef sales and pricing / BID-manager till Menigo
StockholmBrinner och drivs du av att utveckla andra samtidigt som du själv får bidra till affären? Har du god analytiska förmåga och är mån om att arbeta…22 apr -715 dag kvar -
BravuraFörsäljning / Affärsutveckling
Säljande teamchef till Bredband2
StockholmBrinner och drivs du av att utveckla andra samtidigt som du själv får bidra till affären genom egen försäljning? Har du även några års erfarenhet av…20 sep -927 dag kvar -
BravuraFörsäljning / Affärsutveckling
Säljande teamchef till Bredband2
StockholmBrinner och drivs du av att utveckla andra samtidigt som du själv får bidra till affären genom egen försäljning? Har du även några års erfarenhet av…5 jul -1,011 dag kvar -
StudentConsultingKundsupport & Service
We are looking for Finnish-speaking customer service agents for UPS!
StockholmAre you passionate about providing high-quality service and want to be part of the journey and contribute to world-class customer service? Then we…14 feb -786 dag kvar
Karriärhjälpen
Här hittar du tips och artiklar som hjälper dig i yrkeslivet. Lär dig hur man skriver ett personligt brev, får sitt CV att sticka ut eller förhandlar lön.
Rekryteraren: Här är de 5 vanligaste frågorna jag får i mitt yrke
Funderingar om konkurrens i form av andra kandidater och frågor om företagets förmåner är något som Johanna Wadsten ofta får höra.
Glada medarbetare lockar fler
När konkurrensen om talangerna hårdnar blir det viktigt för företag att vara tydliga med sitt varumärke. Nu satsar allt fler företag på employer branding.
Har du en förmåga att älta saker? Här är 6 tips som hjälper dig sluta
Du gjorde ett litet misstag här om dagen och har fortfarande inte kunnat släppa det. Du oroar dig för om du kommer göra tillräckligt bra ifrån dig nästkomma
Kontaktnätet avgör om du får jobb
Ungefär 70 procent av alla jobb tillsätts genom rekommendationer. Rätt socialt umgänge kan alltså vara avgörande för karriären.