Wellbeing Coordinator till internationellt företag i Älmhult

Önskar du arbeta på en aktivitetsanläggning hos ett av världens största bolag i Älmhult och samtidigt leverera högklassig service till företagets anställda? Är du intresserad av träning, kost och hälsa? Då har vi tjänsten för dig!

Det huvudsakliga uppdraget innebär att skapa en aktiv fritid för företagets medarbetare och deras familjer. Ni bidrar till att stärka Älmhults attraktivitet som en ort att arbeta i, bo i och besöka. Här blandas aktiviteter inom arbete, fritid och hälsa i en härlig mix. Aktivitetsanläggningen är en knutpunkt för medarbetare, deras familjemedlemmar, pensionärer samt besökare från hela världen.


Om tjänsten
Som medarbetare för aktivitetsanläggningen jobbar du för ett av världens största bolag beläget i Älmhult. Du arbetar för företagets anställda tillsammans med en arbetsgrupp om 12 personer där teamkänsla och öppet klimat är viktigt för att lyckas och trivas. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära bemanning av café och reception. Du kommer jobba med försäljning, kassahantering samt svara på frågor. Du kommer att vara en nyckelperson i utvecklingen av företagets friskvårdserbjudande. Har du intresse för träning och hälsa ger detta nya möjligheter till utveckade ansvarsområden, exempelvis hjälpa till i gymmet och under träningspass. På sikt kan rätt person ta sig an ett större uppdrag inom verksamheten, till exempel i form av ett driftledarskap eller liknande. 

Du kommer att få god kännedom om verksamhetens olika områden och aktiviteter för att kunna ge service med hög kvalité till besökarna. Vi förväntar oss bästa möjliga förmåga att förmedla nya kreativa idéer med känsla för detaljer. Vår kund är placerad i Älmhult och det finns utmärkta pendlingsmöjligheter. Arbetet är förlagt under varierande pass dagar och kvällar.


Om dig

Du är en person som är framåt och vill utvecklas samt värdesätter samarbete. Vi ser gärna att du har tidigare arbetserfarenhet från serviceyrke, köksarbete eller servering. Vi uppskattar nya idéer, ett kreativt synsett och en hög arbetsmoral. Ett mycket stort plus är om du är intresserad av kost, träning och hälsa. Det är viktigt att du agerar som en Ambassadör för företaget.

Det här är ett jobb för dig som vill utvecklas och få chans att jobba på ett stort internationellt företag med många möjligheter. Du som söker ska vara nyfiken, glad och stresstålig samt van vid att arbeta i högt tempo samtidigt som du fokuserar på ordning och reda i omgivningen.

Det är viktigt att du kan starta omgående samt besitter svenska och engelska i tal och skrift.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

 

Om anställningen
Tjänsten som Wellbeing coordinator är ett konsultuppdrag med start omgående. Inledningsvis uppskattar vi sysselsättningsgrad 75% löpande första 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.


Om ansökan

Tjänsten ska tillsättas omgående. Tänk på att urval sker löpande och rekryteringen stängs när vi har hittat rätt kandidater. Därför uppmanar vi dig att ta chansen att söka redan idag!

Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

  1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

  2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

  3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer istället använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.


Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Mindy Samwel, +4673 684 7171

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:

[email protected] alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

 



Fakta om företaget